نگهداری و مراقبت

برچسب دودی شیشه ماشین

برچسب دودی شیشه ماشین

برچسب دودی شیشه ماشین یکی از محصولات جانبی تولید شده برای خودرو است که در زمان ارائه، توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد. استفاده از برچسب دودی فواید زیادی مانند جلوگیری از ورود اشعه UV خورشید و گرما به درون ماشین دارد که در این مقاله به بررسی این موارد می پردازیم.

 

برچسب دودی شیشه ماشین

امروزه با توجه به استفاده تعداد کثیری از مردم از خودرو های شخصی، بازار ارتقای خودرو و مجهز کردن ماشین ها به شرایط رفاهی بسیار داغ شده است. ما در مقالات قبلی به معرفی چند مورد از محصولات مراقبتی خودرو از جمله کفپوش ها و خوشبو کننده ها پرداختیم و در این مقاله قصد داریم تا به سراغ برچسب های دودی ماشین ها برویم.

مسئله استفاده از برچسب های خودرو از دهه 1970 میلادی بر سر زبان ها افتاد. زمانی که متخصصان به دنبال چاره ای برای کاهش حرارت و نور خورشید بودند و در همین دوره بود که برچسب های دودی طراحی و تولید شدند. اغلب برچسب های دودی موجود در بازار از جنس پلی وینیل کلرید (PVC) هستند که مانع از ورود اشعه مضر UV خورشید می شود.

 

 

رول برچسب دودی خودرو

استفاده از برچسب های دودی شیشه ماشین چه فوایدی دارد؟

در درجه اول، مهمترین فایده استفاده از این برچسب ها، حفاظت از حریم شخصی سرنشینان و کنترل حرارت درون ماشین است. در صورتی که در طول روز زمان زیادی را درون ماشین سپری کنید، گرمای خورشید در هوای گرم می تواند سلامت شما را به خطر بیندازد. علاوه بر این مورد، برچسب های دودی مانع دید از خارج می شوند و از حریم شخصی سرنشینان حفاظت می کنند.

به طور کلی می توان مزیت های استفاده از برچسب های دودی را به پنج دسته اصلی تقسیم بندی کرد:

  • ایجاد زیبایی در ظاهر ماشین
  • کنترل دمای درون اتاق خودرو
  • ممانعت از ورود اشعه مضر UV خورشید
  • حفاظت از شیشه ها در برابر خش و ضربه های سطحی

 

 

برچسب های شیشه ماشین با توجه به نوع نصب و نگهداری شما، می توانند بین دو تا پنج سال بر روی ماشین شما باقی بمانند. انجام خدمات نصب برچسب دودی شیشه ماشین در محل از ویژگی های این محصول در سایت جانبیرو است که توسط کادر حرفه ای برای خریداران محترم انجام می شود. این خدمات در تهران بدون نیاز به هماهنگی و در شهرستان با هماهنگی قبلی انجام می شود.

برچسب دودی ماشین

آیا بدون مهارت یا ابزار خاصی می توان برچسب های دودی را نصب کرد؟

این محصول برای جلوگیری از تا خوردگی و یا شکستگی به صورت برش نخورده و رول ارسال می شود. انجام برش های دقیق و متناسب با ابعاد پنجره ماشین شما نیازمند تجربه و به همراه داشتن ابزار خاصی است. به همین دلیل پیشنهاد می شود که این کار را به یک تیم با تجربه بسپارید تا از کیفیت نصب و طول عمر محصول خود اطمینان حاصل کنید.

برچسب دودی شیشه ماشین را می توانید از سایت جانبیرو تهیه کنید و نصب این محصول را نیز به مجموعه بسپارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *