نگهداری و مراقبت

انواع محصولات مراقبتی خودرو

محصولات مراقبتی خودرو

 

امروزه اکثریت مردم از خودرو های شخصی برای جابجایی و انجام امور روزانه استفاده می کنند. این مسئله بحث نگهداری اصولی از خودرو را بسیار داغ کرده است تا از استهلاک زود هنگام ماشین ها جلوگیری شود. در این مقاله که بخش اول معرفی انواع محصولات مراقبتی خودرو است، قصد داریم تا دو مورد از محصولات مهم مراقبتی را معرفی کنیم.

 

کفپوش داخل خودرو و صندوق

یکی از دغدغه های همیشگی صاحبان خودرو، اتاق خودرو و تمیز بودن کف آن است. زباله های خوراکی، گرد و غبار و زباله های به جا مانده از کف کفش افراد مختلفی که داخل خودرو می نشینند، باعث کثیف و تیره شدن خودرو می شوند و به مرور خودروی شما، زیبایی اولیه خود را از دست می دهد. کفپوش های خودرو، با هدف پوشش کامل کف خودروی شما، از ورود هر گونه آلودگی به کف خودرو جلوگیری می کنند. این کفپوش ها هم برای اتاق داخل خودرو و هم برای صندوق طراحی می شوند و انواع مختلفی دارند که در ادامه به بررسی چند مورد می پردازیم.

 

کفپوش پنج بعدی خودرو

کفپوش های پنج بعدی

تعداد بعد کفپوش ها رابطه مستقیمی با میزان پوشش دهی آن دارند. کفپوش هایی که لبه های کوتاهی دارند کفپوش های سه بعدی نامیده می شوند و جدای از مسئله کیفیت، به اندازه کفپوش های پنج بعدی پوشش دهی ندارند. کفپوش های پنج بعدی با لبه های بلندی که دارند، از ورود زباله به کف خودرو جلوگیری می کنند. از مزیت های مهم استفاده از کفپوش های پنج بعدی نصب و شست و شوی بسیار راحت است. در کمتر از چند دقیقه می توانید این کفپوش ها را نصب و یا جدا کنید.

 

 

 

کفپوش ژله ای
کفپوش های ژله ای

کفپوش های ژله ای یکی از پرطرفدار ترین و ارزان قیمت ترین کفپوش های موجود در بازار هستند. جنس رویه این کفپوش ها ضد آب است. ظاهری زیبا به خودروی شما میدهند و به راحتی نصب و جابجا می شوند. با این حال به دلیل لبه های کوتاه، نمی توانند به خوبی کفپوش های پنج بعدی از کف خودرو محافظت کنند.

 

 

علاوه بر موارد گفته شده، انواع بسیاری از کفپوش ها هستند که در بازار عرضه می شوند. شما باید با توجه به نوع خودرو و سلیقه خودتان اقدام به تهیه کفپوش مناسب کنید.

 

خوشبو کننده ماشین Ken Areon رایحه Apple & Cinnamon
خوشبو کننده خودرو

دومین مورد از انواع محصولات مراقبتی خودرو که قصد معرفی داریم، خوشبو کننده های فضای داخل خودرو هستند.

با سپری کردن زمان زیاد داخل خودرو، بوی نامطبوع فضا معمولا سرنشینان را اذیت می کند. این بوی نامطبوع می تواند ناشی از هوای آلوده و یا بسته ماندن درب های خودرو برای مدت طولانی باشد. خوشبو کننده ها با هدف تهویه هوا و ایجاد بوی مطبوع داخل خودرو تولید می شوند. یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه تولید خوشبو کننده، برند Areon است. این محصول انواع مختلفی مانند عروسکی، چوبی، کارتی و کنسروی دارند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *